Tekst ETR

Informacja o Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu we Wrocławiu w języku łatwym do czytania ETR (EASY TO READ)

Logo Etrlogo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony kciuk w geście OK

Wytwórnia Filmów Fabularnych we Wrocławiu jest państwową instytucją kultury. Do 31 grudnia 2023 roku było to Centrum Technologii Audiowizualnych.

DZIAŁALNOŚĆ

W Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu realizowane są filmy fabularne, animacje oraz dokumentalne. Nagrywane są także programy telewizyjne czy reklamy.

Wytwórnia organizuje również zajęcia edukacyjne. Na kursach i warsztatach można się nauczyć np. obsługi niektórych programów komputerowych. Można się także dowiedzieć jak tworzy się filmy np. jak pisze się scenariusz czy buduje scenografię.

W Wytwórni odbywają się także pokazy filmów, spotkania np. z aktorami i reżyserami oraz koncerty i przedstawienia teatralne.

BUDYNEK

Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu (WFF) znajduje się przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu.

W WFF są dwie duże hale, w których m.in. nagrywane są zdjęcia do filmów i programów.

Jest także sala kinowa do pokazów i spotkań. Są również dwie pracownie komputerowe do zajęć edukacyjnych. W budynku są także biura różnych firm.

DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA

Do budynku prowadzą cztery wejścia. Dla gości dostępne są trzy wejścia.

Wejście główne, przy którym znajduje się portiernia. Nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Wejście od strony parkingu przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Nie ma tu schodów i są szerokie drzwi, odpowiednie dla wózka.

Easy to read - zdjęcie 2

Wejście od strony tarasu prowadzi do Sali kinowej. Jest otwierane tylko wtedy gdy w Sali odbywają się np. warsztaty czy pokazy. Jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Na parkingu nie ma miejsc dla osób niepełnosprawnych. Aby wjechać na parking zadzwoń dzwonkiem przed szlabanem na portiernię.

Szlaban – wjazd na parking

Easy to read - zdjęcie 4

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.

Easy to read - zdjęcie 5

Jeśli chcesz się z nami skontaktować:

Możesz do nas napisać: sekretariat (at) wffwroclaw.pl

Możesz do nas zadzwonić: 71 348 10 61