KURS ONLINE – Techniki modelowania 3D dla gameart’u (poziom średnio zaawansowany), czerwiec – lipiec 2025

Zapraszamy na bezpłatny kurs online z technik modelowania 3D.

Na kursie nauczysz się m. in. jak podzielić projekt na moduły, aby Twoje assety mogły być łatwo skalowalne w ambitnych projektach 3D. Dowiesz się jak korzystać z teksturowania i malowania w programie Blender oraz tak go skonfigurować, by pracować między programami (Krita, Photoshop itp). Dodatkowo nauczysz się korzystać z zaawansowanych technik pracy z modyfikatorami Array, Mirror i wieloma innymi oraz dowiesz się jak podejść do teksturowania techniką hand painting i maksymalnie uprościć workflow.

Projektowanie przeróżnych światów nigdy nie było takie proste!

Z wiedzą o modelach modułowych możesz zbudować przestrzeń dowolnej wielkości przy minimalnym nakładzie pracy! Takie umiejętności z pewnością wzbogacą Twoje portfolio 3D, a jeśli już pracujesz w branży – pozwolą oszczędzić cenny czas i energię podczas kreowania obiektów i scen do gry. Na kursie wymodelujesz i oteksturujesz zestaw modułów, przetestujesz go w silniku Blender i gotowe assety wyeksportujesz do silnika Unity tworząc z nich Prefaby.

Zajęcia obywać się będą online w poniższych terminach:

  • 24 czerwca (wtorek) w godz.17:00-20:00,
  • 26 czerwca (czwartek) w godz. 17:00-20:00,
  • 1 lipca (wtorek) w godz. 17:00-20:00,
  • 3 lipca (czwartek) w godz. 17:00-20:00.

Dzień 1 – rzeźbienie, projektowanie modułów

  • Blender a tablet graficzny,
  • zasadność projektowania modułowego,
  • zgodność skali projektu,
  • modelowanie podstawowych obiektów (moduły budynku),
  • modelowanie dodatkowych obiektów (szczegóły).

Dzień 2 – retopologia, baking

  • zaawansowane ustawienia modyfikatorów*,
  • rozkładanie siatki UV, wypalanie tekstur,
  • duplikat a instancja, hierarchia projektu.

Dzień 3 – projektowanie materiałów, malowanie tekstur

  • tworzenie materiałów,
  • malowanie tekstur, tekstury seamless,
  • budowanie obiektów z modułów, testowanie modułów w Blenderze,
  • podgląd/renderowanie sceny.

Dzień 4 – budowanie sceny w środowisku Unity*/Blender

  • eksport gotowych assetów,
  • import assetów do programu Unity*,
  • budowanie materiałów (przypisywanie tekstur) w Unity*,
  • tworzenie Prefabów*,
  • oświetlenie sceny, ustawienia środowiskowe,
  • podgląd/renderowanie sceny.

*tematy dodatkowe, mogą zostać pominięte, jeśli grupa będzie potrzebować więcej czasu na zrozumienie podstawowych zagadnień kursu

Norbert Kowalczyk jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu na kierunku Sztuki Mediów. Obecnie pracuje w branży modelowania 3D oraz projektowania graficznego, gdzie śmiało łączy środowisko 3D z grafiką projektową i motion designem. Jest również wykładowcą na ASP we Wrocławiu, Uniwersytecie Dolnośląskim DSW i prowadzi kursy Blendera.

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego najpóźniej do dnia 17 czerwca (wtorek) do godz. 15:00


    Klikając przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w powyższym formularzu przez Wytwórnię Filmów Fabularnych we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1, 51-618 Wrocław, w celu rekrutacji na warsztat/kurs.

    Administratorem danych jest Wytwórnia Filmów Fabularnych we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1. Dane podane w formularzu służą w celu przeprowadzenia rekrutacji na warsztaty, a w przypadku zakwalifikowania się na warsztat w celu realizacji wszelkich działań związanych z organizacją i przeprowadzeniem warsztatów. Przekazanie danych służących do rekrutacji jest dobrowolne, jednak bez ich podania nie będzie możliwe przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego. W przypadku osób, które zakwalifikują się na warsztaty ich dane przetwarzane są na podstawie uzasadnionego interesu Administratora danych, tj. w celu organizacji i przeprowadzenia warsztatów.
    Jeśli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, mamy prawo przetwarzać Pani/Pana dane również w procesie przyszłych rekrutacjach na warsztaty, czyli do 12 miesięcy od przekazania danych. W innym przypadku dane będziemy przechowywać przez okres 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji.
    Nikomu nie udostępniamy Pani/Pana danych bez Pani/Pana wyraźnej zgody.
    Możemy przekazywać Pani/Pana dane wyłącznie osobom upoważnionym przez nas – naszym pracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu.
    Pełne informacje o danych osobowych znajdują się w naszej Polityce prywatności:

    Wyrażam zgodę: (zaznacz wybraną zgodę)

    TakNieAdministratorowi Danych Osobowych na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu i ich przetwarzanie w celu niezbędnym do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

    TakNieAdministratorowi Danych Osobowych na otrzymywanie informacji o działalności Wytwórni Filmów Fabularnych we Wrocławiu na podany przeze mnie adres e-mail.

    Każda ze zgód może być w każdej chwili odwołana. Wystarczy wysłać wiadomość na adres e-mail: pr@wffwroclaw.pl

    powrót