KURS ONLINE Techniki modelowania 3D dla gameartu dla średnio zaawansowanych, maj 2024

Zapraszamy na bezpłatny 4-spotkaniowy kurs online modelowania do gier w programie Blender dla średnio zaawansowanych.

Wejdź do świata projektowania obiektów do gier komputerowych. Naucz się je wykonywać dzięki możliwościom, które drzemią w programie Blender.

Na kursie nauczysz się m. in. jak podzielić projekt na moduły, aby Twoje assety mogły być łatwo skalowalne w ambitnych projektach 3D. Dowiesz się jak korzystać z teksturowania i rzeźbienia w programie Blender oraz tak go skonfigurować, by pracować między programami (Photoshop, Krita itp). Dodatkowo nauczysz się korzystać z zaawansowanych technik pracy z modyfikatorami Array, Mirror i wieloma innymi oraz dowiesz się jak podejść do teksturowania i maksymalnie uprościć workflow.

Projektowanie przeróżnych światów nigdy nie było takie proste!

Z wiedzą o modelach modułowych możesz zbudować przestrzeń dowolnej wielkości przy minimalnym nakładzie pracy! Takie umiejętności z pewnością wzbogacą Twoje portfolio 3D, a jeśli już pracujesz w branży – pozwolą oszczędzić cenny czas i energię podczas kreowania obiektów i scen do gry. Na kursie wymodelujesz i oteksturujesz zestaw modułów, przetestujesz go w silniku Blender i gotowe assety wyeksportujesz do silnika Unity tworząc z nich Prefaby.

Wielkie rzeczy zaczynają się od małych kroków

Nasz kurs pozwoli Ci tworzyć assety od podstaw, na bazie szkiców koncepcyjnych, aby ułatwić tworzenie modeli 3D. Dzięki ćwiczeniom nabierzesz wprawy w tworzeniu przestrzennych brył i animacji modeli 3D. Z czasem będziesz tworzyć swoje własne wirtualne światy!

Twórz modele 3D

Z nowym Blenderem możesz tworzyć wiele – od modeli low poly po filmowe animacje i postprodukcję obrazu. Już teraz wskocz do tego zaawansowanego programu, dzięki któremu stworzysz swój pierwszy model 3D, animację czy doskonale oświetlony render.

Zajęcia obywać się będą online w poniższych terminach:

  • 13 maja 2024 (poniedziałek), godz. 17:00 – 20:00
  • 16 maja 2024 (czwartek), godz. 17:00 – 20:00
  • 20 maja 2024 (poniedziałek), godz. 17:00 – 20:00
  • 23 maja 2024 (czwartek), godz. 17:00 – 20:00

Program

Dzień 1 – rzeźbienie, projektowanie modułów

  • Blender a tablet graficzny,
  • zasadność projektowania modułowego,
  • zgodność skali projektu,
  • modelowanie podstawowych obiektów (moduły budynku),
  • modelowanie dodatkowych obiektów (szczegóły).

Dzień 2 – modelowanie niedestruktywne*, retopologia

  • zaawansowane ustawienia modyfikatorów*,
  • rozkładanie siatki UV,
  • duplikat a instancja, hierarchia projektu.

Dzień 3 – projektowanie materiałów, malowanie tekstur

  • tworzenie materiałów,
  • malowanie tekstur, tekstury seamless*,
  • budowanie obiektów z modułów, testowanie modułów w Blenderze,
  • podgląd/renderowanie sceny.

Dzień 4 – budowanie sceny w środowisku Unity*/Blender

  • eksport gotowych assetów,
  • dodawanie assetów do Blender Asset Library,
  • import assetów do programu Unity*,
  • budowanie materiałów (przypisywanie tekstur) w Unity*,
  • tworzenie Prefabów*,
  • oświetlenie sceny, ustawienia środowiskowe,
  • podgląd/renderowanie sceny.

*tematy dodatkowe, mogą zostać pominięte, jeśli grupa będzie potrzebować więcej czasu na zrozumienie podstawowych zagadnień kursu

Norbert Kowalczyk – jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu na kierunku Sztuki Mediów. Obecnie pracuje w branży modelowania 3D oraz projektowania graficznego, gdzie śmiało łączy środowisko 3D z grafiką projektową i motion designem.

Rekrutacja zakończona.


powrót